Vlastnoruční dárky

27.11.2013 22:45

"Dárečky, které jsi sama vyrobila, obdarovaného potěší nejvíce" takové, nebo podobné heslo jsem slýchávala jako malá často. Takže jsem zákonitě dlouho věřila, že vlastnoručně ušitý jehelníček spíchnutý několika velikananánskými stehy babičku určitě nadchne a téměř umělecká vánoční koláž, která spíš vypadala jako vypelichaný pes bude tím nejlepším dárkem pod sluncem. Někdy ve čtvrté třídě jsem prohlédla a raději šla k Vánocům koupit holandské kakao ve fajnové krabičce.

Mnoho vody uplynulo a já se vracím na začátek a mě připadají dárky, které samy vyrobí mé děti ty nejbáječnější a nejkrásnější na světě.

Ale taky se mi moc líbí inspirace trochu vyššího levelu tvoření, které bych možná mohla vyzkoušet i já. Snad by nikoho takové drobnosti neurazily.

Líbí se mi nápady s pomalovanými kamínky a myslím, že by se mohly líbit i obdarovaným.

 www.polyvore.com, www.wunderweib.de

A malovat se dá v podstatě na cokoliv. Nakoupit pěkně tvarované bílé hrnečky na kávu a dopsat něco osobního - třeba datum svatby, datum narození děťátka nebo prostě jen jméno obdarovaného, podle mého názoru potěší opravdu někdy víc, než koupený dárek.

 www.pinka.pl, www.pinterest.com

Kdo je kreativní, může si pohrát víc a udělat třeba dětem moře s loďkou či s velrybou.

 www.pinterest.com

Ani podložky pod skleničky nejsou buhvíjak nákladnou záležitostí a kreativitě se meze nekladou (stejně jako dobrovolnosti).

 folkwox.com

 

Tak třeba se do něčeho podobného pustíte, potom moc prosím, abyste se pochlubili svými výsledky ,o)

Krásné tvoření, Vaše Zoe

Diskusní téma: Vlastnoruční dárky

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek