Vánoční ladění

26.11.2013 10:09

Vánoce už se blíží a já pomalu začínám pátrat v paměti, kde přesně v garáži najdu tu správnou krabici se všemi těmi vánočními serepetičkami...

Při procházení internetu jsem si poukládala spoustu obrázků s vánočními inspiracemi - ráda se s vámi o ně podělím. Láká mě na nich především to, že půjdou snadno vyrobit i v domácích podmínkách. Takže pokud zbyde čas...

www.intimateweddings.com

Tak tyhle svícínky musí krásně vonět a přitom stačí tak málo - malý skleněný kalíšek na svíčky, celá skořice, barevná mašlička a lepící pistole.

 www.infokids.gr

Pokud zbydou od Mikuláše nějaké arašídy, mohli bychom s dětmi vytvořit takováhle jednoduchá přáníčka třeba pro babičky.

www.countryliving.com

Úplně mě nadchnula tato dekorace ze šišek - vypadá to úžasně a vytvořit to asi nebude až takový problém. Jako alternativa věnce na dveře mi to připadá perfektní.

www.pinterest.com

Na tento obrázek jsem narazila už několikrát. A tak možná letos koupím hnědé čističe dýmek, pohyblivá očička a červené pompony a připravím manželovi sobí adventní kalendář.

Tak hurá do Adventu a hlavně v pohodě, ať se těch Vánoc letos beze stresu dožijeme.

Vaše Zoe

 

Diskusní téma: Vánoční ladění

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek