Seznam úkolů

01.11.2013 21:33

Co si nenapíšu, to nevím...

Vzhledem k tomu, že úkolů se každou chvilku hrne moc a moc, bez ohledu na to, zda chodím do práce, či se starám o děti a domácnost, mým důležitým pomocníkem vždy a všude je přehledný seznam úkolů, ve kterém si mohu odškrtávat již splněné a mám tak pocit, že se něco pohnulo správným směrem.

Protože jsem zatím nějak nepřišla na chuť připomínkám v mobilu, stále dávám přednost papíru a tužce. Často využívám kus papíru, který je zrovna po ruce (a pak s ním trávím třeba i několik dní než úkoly vyškrtám), rozhodla jsem se pro designové řešení a vytvořila si několik šablon, které se mi líbí a aspoň trochu mi tu trnitou cestu při plnění úkolů pomáhají rozveselit.

A tak se s Vámi o ně ráda podělím...

 

Ukoly_barevnelinky.pdf (30341)
Ukoly_sedychevron.pdf (11997)