Recepty

16.11.2013 19:09

Tak jsem zase šla do sebe a rozhodla jsem se potěšit rodinu něčím vlastnoručně upečeným. Dříve, než jsem ale stačila rozehřát troubu, pořádně jsem se na sebe rozzlobila kvůli chaosu, který vládne mým receptům. Ano, je to prostě chaos. Všechny recepty na jednotlivých papírech mám posbírané v plechové krabičce. Pokaždé, když něco peču, dávám si předsevzetí, že si udělám čas a recepty pořádně uspořádám. Ale ten čas nějak buď není nebo ho spotřebuji na něco s vyšší prioritou.

Už jsem si dokonce vytvořila šablony na karty, které chci vytisknout, na ně jednotlivé recepty vlastnoručně napsat a pak zalaminovat (aby byly lépe omyvatelné při případném zapatlání. Jako upgrade jsem ještě vymyslela, že bych mohla jednotlivé pokrmy napřed vyfotit a před laminováním je vložit na druhou stranu receptu. Nebo ještě lépe bych místo fotky na druhou stranu receptové karty mohla vložit originál receptu, který mi většinou jeho majitelka vlastnoručně napsala. Tím bych učinila zadost i svojí sentimentalitě a při pohledu na babiččino písmo si hned vybavila vůni jejích úžasných buchet.

Šablony vám i tentokrát nabízím ke stažení ve dvou variantách - na recepty na vaření a na pečení.

Recepty.pdf (173598)

A co vy? Jak máte zorganizované své recepty? Podělíte se se mnou o zkušenosti? 

Moc se těším na vaše postřehy, nápady a zkušenosti.

Vaše Zoe

Diskusní téma: Recepty

recepty

Petra | 17.11.2013

Diky za inspiraci p.

Re: recepty

Zoe | 18.11.2013

Rádo se stalo ,o)

Přidat nový příspěvek