Několik geniálně jednoduchých tipů do koupelny

02.11.2013 22:10

Při brouzdání internetem často narážím na výborné nápady, které jsou hodně praktické a většinou tak jednoduché, že se chytám za hlavu, že jsem něco tak jednoduchého nevymyslela už dávno sama.

Posuďte samy, nevyužily byste některý z následujích nápadů i ve vaší koupelně?

https://www.rd.com/cleaning-organizing/

Proč třeba takové výřezy nejsou už standardním "vybavením" každé koupelnové skříňky. Připadá mi to super.

https://www.realsimple.com/home-organizing/new-uses-for-old-things/favorite-new-uses-00000000019718/print-index.html

Další maličkostí, která nám může usnadnit naši koupelnovou proceduru (a zběsilé vytrhávání kdečeho), je přilepení magnetu např. na vnitřní stranu skříňky či z boku na poličku v koupelně. Pinzetu máme tak vždy k dispozici a prohrabávat se krabičkami se všemi možnými serepetičkami už netřeba.

https://pinterest.com/momofbobbi

Pokud máte doma dlouhovlasou princeznu, která trvá na dokonalém sladění outfitu s barvou gumičky na culíku, třeba se vám bude hodit tip na jejich uskladnění (tedy těch gumiček, ne princezen). Podobnou karabinu jsem nedávno viděla ve vietnamském obchodě za cca 20 Kč. No nekupte to. 

https://www.rostinhosbonitos.com/      www.pinterest.com

 

Další dva obrázky už nejsou z těch úplně jednoduchých, ale moc se mi líbí držák na fén, přestože si myslím, že by šel realizovat poněkud jednodušeji. A uskladnění fénu, kulmy, žehličky, kartáčů, hřebenů (a dalších věcí, bez kterých se my ženy prostě neobejdeme) v šuplíku, který je přímo k tomu uzpůsoben mi připadá fakt bezva.

Co vy? Máte taky nějaké nápady, které by stály za zveřejnění? Sem s nimi!

Těším se na vaše tipy

Vaše Zoe

 

 

Diskusní téma: Několik geniálně jednoduchých tipů do koupelny

TIPY DO KOUPELNY

Zuzulik | 18.11.2013

Díky, super vychytávky. Určitě využiji. :o) ♥

Re: TIPY DO KOUPELNY

Zoe | 18.11.2013

Mám jich v zásobě ještě fůru. Vždycky mě fascinuje, že jsou tak jednoduché, že jsem na ně už dávno nepřišla sama. Ať se Vám daří Z.

Díky

Ma-ri-e | 02.11.2013

Díky za nápady. Ten s tou magnetkou určitě využiju třeba i na malé nůžky.
Hezký večer M.

Přidat nový příspěvek