Drobnosti pro radost

10.01.2015 23:23

Krásný nový rok,

zase po čase vám přináším některé nápady, na které jsem narazila na internetu a které jsem si uložila pro pozdější využití. Třeba se budou líbit i vám. Pokud ano, doufám, že mi o tom napíšete. 

Na geniálně jednoduchý nápad na skladování resp. vystavení všech svých náhrdelníků jsem narazila na webu el-findawaybyjwp.blogspot.gr . K jeho realizaci je zapotřebí pouze pár pěkných kamínků a oboustranná lepící páska. A můžete začít tvořit...

 

A co třeba zkrátit si čekání na jaro takovým pěkným mechovým zátiším? Nápad jsem našla na Pinterestu a třeba se vám taky bude líbit. Jde o obyčejné plechovky oblepené tapetou s plastickým vzorem. A potom hurá do lesa pro nějaký ten mech.

A kdo by si chtěl mech ještě dozdobit, může na něj posadit třeba bílého ptáčka, kterého snadno vyrobíte například ze samotvrdnoucí zmoty či z moduritu. 

 

Tak pokud se pustíte do tvoření, věřím, že se podělíte o výsledky...

Přeji Vám krásný den

 

Vaše Zoe

 

 

 

Diskusní téma: Drobnosti pro radost

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek